Dag 2

Dag 2, jag lagade mat till mig och barnen när jag kom hem.

Grönsaker och kött. Ingen sås, inga potatisar, inget ris och ingen pasta. Lite ost i salladen, men det känndes ok. Det känns som om det går framåt, som att jag börjat tänka om lite på saker som jag borde tänka annorlunda på. Framför allt känns det trevligt att ha en sporre.

Inann i dag satte jag ihop ett litet program som ritar ut statistik över ens viktförändring, skall se huruvida jag kan göra allt automatiskt för de andra grabbarna.

Explore posts in the same categories: Johan

5 kommentarer på “Dag 2”

  1. Bjli Says:

    Trevligt, här kommer ett recept på en kaka som ni inte skall prova …

    Tag ett kilo smör, ett kilo mörk choklad av god kvalitet och ett kilo florsocker.
    Smält smör och choklad i vattenbad, vispa i florsockret när allt är smält.
    Tillsätt 350 gram vetemjöl och 8 ägg, blandas väl.
    Gräddas i smord form på ca 175 grader i 30 till 40 minuter.

  2. larsby Says:

    Nu gr jag till köket å tar den moroten jag skalade innan!

  3. chvi Says:

    Denna posten regerar😀

    Du har satt en ny nivå för oss andra, helt klart. Som en minidokumentär!

  4. chvi Says:

    Och jag tror att Larsby kommer att bli en kraft att räkna med om han ska fortsätta tävlingen på detta sättet….

  5. stro Says:

    hehe, jag gillade:

    ”det smakar helt ok, om man vänjer sig vid den vidriga smaken”
    😀


Kommentera

