Mitt nya liv får vänta tills på måndag

matlådaIgår satte jag i mig en bulle till frukost, en hel del av grytan i min matlåda (tog hem resten till fenris, det var uppskattat), på kvällen satte jag i mig två honungsmackor hemma innan jag drog till flickan.

Väl där så blev det tråkig bögfilm (läs Brokeback Mountain), en macka med purju och piladelphia… och tyvärr lite salta pinnar , men det är väl ändå det lite nyttigare snackset om man inte ska knapra morötter.salta pinnar

På måndag så inhandlas gerda-kort eftersom lönen kommit och då blir det förhoppningsvis även första gympapasset, nya livet får vänta tills måndag.

Update:
Frukost, två fikabullar och två kaffe. Fikat och samtidigt lunchen bestod idag av två äpplen och en banan, ska bli gott att äta riktig mat när jag kommer hem.frukt

Explore posts in the same categories: Stefan

4 kommentarer på “Mitt nya liv får vänta tills på måndag”

  1. threefiddy Says:

    va i helvete. finns det någon som gillar salta pinnar på riktigt?

  2. gange Says:

    Jag vet inte, men jag kunde gärna inte sätta i mig en påse chips så det fick bli salta pinnar eftersom det var det enda som fanns att tillgå. Det är fan svårt att inte käka en massa snask när man glo på film, vanan är en jobbig följeslagare.

  3. bjli Says:

    glöm inte att lämna reseräkning på gymkortet innan du byter jobb😀

  4. larsby Says:

    Mekanisk arm är vanligt bland oss!


Kommentera

