Mördarsniglarna anfaller

Då var det dags igen, jag ligger i stil med mårten och har inte riktigt kommit igång igen. Jag skulle på att latheten fortfarande sitter i från mitt ”gamla” liv och att lönen inte kommer förrän imorrn. Måste ju ha pengar för att kunna köpa grönsaker och annan nyttig kost.

Och jag suger som fan på Movie Maker så ni får stå ut med sönderklippta confessions, hade jag inte klippt i dem så hade de varit typ 5min långa med en sjukt massa svammel och en massa *eeeh* *öhhh* *hmm* osv.

Explore posts in the same categories: Stefan

2 kommentarer på “Mördarsniglarna anfaller”

  1. Anders Says:

    Undanflykter, undanflykter🙂 Även jag tänkte ut på backarna ikväll dock.

  2. gange Says:

    Jag har tränat hela mitt liv på undanflyter från nyttig mat och hälsosamt leverne, den vanan bryter man inte på en vecka.


Kommentera

