Nu skaffar jag mig ett litet försprång.

Jag är förkyld, nåt så in i helvete, och det skyller jag på att jag frös en massa i går när vi gick fram å tillbaka från Ebbas samt att det var tooookigt kallt när jag stod i dörren där hemma i bara kalsongerna i snöovädret emedans jag talade med en glad Christian i telefon.

Nu kan jag bara hoppas att det är maginfluensan de har på dagis som jag dratt på mig, det borde ge mig ett litet försprång i viktnedgång.

Som kuriosa kan jag berätta att min våg berättade att mitt senaste toalettbesök var värt 0.5kg. Antagligen är vågen lite knas. Nu skall jag nog ta lite esperitox och dricka mer kaffe.

Kaffe och esperitox samt ”hurskursbubbeltabletter” funkade, nu känner jag mig lite bättre!

Explore posts in the same categories: Johan

2 kommentarer på “Nu skaffar jag mig ett litet försprång.”

  1. threefiddy Says:

    det tror du ja, ditt jävla amatör-fetto

  2. chvi Says:

    Grabbar, ber om ursäkt för eventuella inblandningar från min sida!


Kommentera

