Zombie-tomatoes from outer space

Igår så åkte jag upp till Varberg för att fira mlemlan under hela helgen. Det börjar med att jag får stressa lite för att hinna till malmö och då hann jag inte göra mat hemma så det blev en kebabrulle på torget innan jag åkte.

Det gick förvånandsvärt bra att köra upp, några köer och lite snö på vissa ställen men generellt bra väglag. Väl uppe så sätter vi igång direkt med att öla och käka Taco-paj.taco Kvällen fortsättermed att vi drar upp till gbg och går på Romo Night, efter ngn timme så drar jag vidare till Belsepub för att möta upp med två töser jag träffat på Close-up båten jag åkte förra veckan. Därefter åter till Romo för att ta sig hemåt Varberg igen.

Tillbaka hos mlemlan så drar vi igång och grogga lite till medans vi väntar på att en n form Taco-paj ska bli klar så vi kunde fyllekäka lite. Läggdags vid 05:30🙂

Idag så vaknade jag vid 10 då min telefon ringde, har varit på stan och handlat lite mer öl och annat gott. pizzaKäkade på stan och då blev det inte helt otippat en pizza som åkte ner. Har även suttit hemma hos Cat och fått lite Baileys. Nu sitter jag och datar hemma hos mlemlan och ska snart börja festa igen. Ännu mer tomma kalorier eller ngt. Men kul är det.

Jag vägde mig igår på mlemlans våg, inte invägningsvågen men en våg ändå. Den stannade på 82.8kg, vilket är 2.7kg mindre än invägningen. Det kan ju baraetyda att jag får lov att ta lite extra snacks ikväll :)  Imorgon är det Spa och ompyssling som gäller, ska bli mysigaste dagen-efter någonsin.

Explore posts in the same categories: Stefan

2 kommentarer på “Zombie-tomatoes from outer space”

  1. Anders Says:

    På min våg därhemma var jag på 89,9 kg imorse, men tyvärr vet jag att man ska plussa på 1,2 kg för att jämföra med invägningsvågen. Dessutom vägde jag ohemult mycket i eftermiddags!

    Den där pizzan såg fin ut.

  2. runken Says:

    Party on Wayne


Kommentera

