Ny Våg, gammal till salu

Se filmen :

Läs texten:

Jag har idag köpt en ny våg, det är inget båg.
De sa den kunde BMI, men då räknade den fel innuti.
Jag läste vad som var rätt, å den mätte din kropps fett.
Min gamla våg till salu, vad skall jag med den till.
Min gamla våg skall bort, precis som mina extra kilon.
Puss å kram från en arbetslös bantare.

Explore posts in the same categories: Johan

One Comment på “Ny Våg, gammal till salu”

  1. Fru Larsby Says:

    enligt den vågen är jag jättefet, gillade den gamla bättre😉
    Ni ligger i tiden http://www.expressen.se/index.jsp?a=899458


Kommentera

