Nytt Jobb, nya vanor

Hej alla glada fettälskare.

När jag skriver detta sitter jag på mitt nya kontor, eller rättare sagt i landskapet. Det är trevligt här, trevliga människor, trevliga lokaler, trevliga saker att jobba med, trevliga produkter. Ja helt enkelt trevligt.

Vad som mer är trevligt är att jag hunnigt börja med lite mer ”vardagsmotion” genom att cykla till tåget. Fanken ta mig om det inte redan gett resultat. Det verkade ett tag som om jag fastnat på samma vikt, men nu har det börjat rasa igen. HURRA. Mina nya kollegor verkar inte tycka att det är helt tokigt det vi håller på med.

Puss å kram å hälsa till alla jag känner.

Explore posts in the same categories: Johan

One Comment på “Nytt Jobb, nya vanor”

  1. Bjli Says:

    puss puss larsby


Kommentera

