Det här går åt helvete…

Jag har ju knappt rört mig någonting. Jag vågar inte väga mig och jag promenerar för dåligt. Varför skulle jag skada hande. Pormenera är den tråkigaste motionsformen av dem alla. Det är för sorgligt.

Far out dudes!

Explore posts in the same categories: Mårten

2 kommentarer på “Det här går åt helvete…”

  1. Mette Says:

    Kom igen! Nu är det vår (nästan) och mycket trevligare att vara ute. Att gå är tråkigt som transportmedel, men är trevligt som… bara promenader, utan syfte. Låna en hund eller tvinga en kompis att gå med; hota med en käftsmäll.😉
    Evt får du fundera på att jogga istället (tråkigt!), om inte stötarna gör ont i handen (hur går det med den?).
    Glöm inte heller att motionen åar hälften, maten är andra hälften. Vad jag har förstått har du skaffat bra matvanor?
    Jag tror på dig!

  2. threefiddy Says:

    det var den peppning jag behövde tror jag. nu blir det promenad hemåt så småningom…

    som tur är blir jag av med skenan på onsdag så det inte blir så omständigt att ta på sig kläder och jag kan knäppa jackan. det är lite bökigt att inte få använda sin högra tumme.

    maten ska jag se över när jag har lite mer rörlighet i handen också.

    tack för stödet!


Kommentera

