Om man skulle fixa tänderna.

Jag menar, mina är lite fula gula och har fläckar på sig, inte nog med det, det var ett tag sedan jag var hos tandläkaren å jag antar att mina tänder inte blivit bättre sedan dess.

Inte kan en glänsande strandgud ha kassa tänder va? Nej detta måste åtgärdas. Ngn som kan rekomendera en bra tandläkare?

Explore posts in the same categories: Johan

4 kommentarer på “Om man skulle fixa tänderna.”

  1. stro Says:

    Jag tror Anders kan hooka upp dig, om hon behöver mer jobb efter renoveringen av honom förstås😉

  2. Christian Says:

    Både jag och Neal går till en tandläkare som har mottagning ovanför Burger King på Gustav Adolfs torg. De har precis byggt om och det ser ut som kliniken på Nip Tuck, typ. Mycket koolt.

  3. larsby Says:

    Då kanske man skulle ta den, verkar ju vara bra då.

  4. Mette Says:

    Gå på knsultatin has ett par av de du hör gott om, och få ett prisestimat. Välj sedan den billigaste/den med avdragsordning/den som är trevligast!


Kommentera

