Yoga-tarmsköljning

Vad skulle du göra på din semester?

Explore posts in the same categories: Christian

7 kommentarer på “Yoga-tarmsköljning”

  1. larsby Says:

    merde, vad gick du ner då?

  2. gange Says:

    känns som att alla saker de gjort mot mig på gastromott är rena fröjden mot den självspäkningen du gjort🙂

  3. Anders Says:

    Haha, inte en chans jag hade gjort det där🙂 Galning…

  4. Magda Says:

    Blandat med chips och mozzarellaost dricker Christian massor av tysk öl här i Berlin hos mig!!! Så ta’t lugnt grabbar!!!
    /Magda (johannas syster)

  5. chvi Says:

    WTF… Jag måste döda henne nu. Jag äter bara Atkins-saltapinnar. Men who cares, jag köttar vem som helst av er utan större problem. Anders har sitt McDonkan om köttfärssåsen inte dödar honom, Larsby styrs ganska mycket av vad Linda vill (one phone call away), Mårten är som en Afrikansk försåtsmina som bara behöver pillas på, och Gange kommer inte långt med sina smått modifierade 6-liters-thaigrytor. Det finns sätt att utmanövrera alla. Och möjligtvis ja, jag är lite full då. Hej Björn.

  6. larsby Says:

    Hej Magda (johannas syster)

    Det är bra att du ger Christian öl, men just den här ölen som du gett honom verkar göra han grinig och elak om man skall tolka hans senaste inlägg. Jag hoppas på att han får en bakfylla och ågren som straff.

    /Johan

  7. Fru Larsby Says:

    åh jag är ingen diktator…😛 dum-christian.


Kommentera

