Så sjukt jävla helvetes satans skit-trevligt jävla najs.

Augustibuller är en festival jag brukar åka på/till. Förra sommaren hade jag på mig ett par vita byxor, men de var jävligt tajt att ha på sig dem, sådär så det var jobbigt att sitta, men om man stod upp och höll in magen så var det bara lite problem. Nu har jag på mig dem i dag, utan problem, sitter bra, nästan lite stora (nästan). Så jag har provat lite mer byxor från min hylla som jag inte kunnat ta på mig innan. Visst man kände sig lite som en brud av blondaste slaget när man flinade för att man fick på sig byxor som man innan inte ens med korsett och domkraft kunnat dra upp gylfen på.

Hade ni vatt där så hade ni kanske oxå flinat.

Explore posts in the same categories: Johan

Kommentera

