Jag har ett måttband i fickan, och jag är inte rädd att använda det.

Linda vet nog inte om det, men jag stoppade det i fickan i morse. Så nu kan vi mäta våra bukar. Skall vi bara sammordna allt så att det blir vetenskapligt och sådär. Egentligen borde vi använda samma tpkabel som vi använde för att mäta förra gången, men jag tror det blir lite problematiskt. Mårten däremot, han e grinig. kolla in detta:

[09:18:26] Larsby says: då var det dags för en vägning i dag dårå
[09:18:36] Mårten says: vad?
[09:18:39] Larsby says: jag har ett måttband i fickan
[09:18:52] Larsby says: har du missat det mårten
[09:18:56] Larsby says: vi har en checkvägning i dag
[09:19:01] Larsby says: det bestämde vi förra veckan
[09:19:17] Chvi says: aså du
[09:19:31] Larsby says: mmm
[09:19:44] Mårten says: jag har redan gett upp
[09:19:52] Larsby says: komigen
[09:19:53] Mårten says: i am the rouge-geekbeacher
[09:20:08] Larsby says: men fan, mette å cybear hejjar ju på dig
[09:20:35] Mårten says: jag vet… jag har lite dåligt samvete
[09:20:52] Larsby says: å pjocke med
[09:20:57] Mårten says: SLUTA!
[09:21:07] Larsby says: va skall du göra
[09:21:11] Larsby says: tröstäta?
[09:21:47] Mårten says: nej
[09:21:49] Mårten says: träna i smyg

Dåligt samvete FTW

Explore posts in the same categories: Allmänt, Johan

4 kommentarer på “Jag har ett måttband i fickan, och jag är inte rädd att använda det.”

  1. SpamBjörn Says:

    More like CHOCKVÄGNING am i rite lol

  2. Mette Says:

    Ääh, Mårten – kom igen! Du har månader kvar att banta och motionera i! Om du gör tjejerna besvikna kommer du ingenvart.

  3. Fru Larsby Says:

    ge tillbax mitt måttband, knasboll🙂

  4. larsby Says:

    Du har fått tillbaka måttbandet!


Kommentera

