Jahapp japp

I går var jag på Mosaik i Malmö (bredvid Etage). Vi hade projektaktivitetsmiddag, det var nice, jag drack en sprite och åt lite vitt bröd som jag egentligen inte skulle dratt i mig, men men.

Jag hade tänkt att jag skulle börja Wii banta nu i mars  när Wii’t som jag beställde i januari  skulle ha kommigt, men dustin home skickade just ett standardsvar på min fråga (där de egentligen inte svarade på min fråga utan på ngt annat). TYvärr har de bytat att de skall få en stor leverans från Mars till Juni, det är ävligt länge och jag börar lacka ur på dem. De kunde i all fall ge mig ett ordentligt svar på min fråga istället för att skicka mig ett standardsvar. Särskilt som det tog dem en vecka att skicka det. Mycket dåligt. MYCKET MYCKET dåligt.

Jag som hade tänkt att jag skulle Wii-banta. Nu skiter ju det sig.

Explore posts in the same categories: Johan

One Comment på “Jahapp japp”

  1. mata Says:

    Jepp, världens undergång. Larsby kan inte banta för att Dustin har klantat sig. Stäm dem vettja, i ett land lite västerut hade du säkert fått ett par mille + en fettsugning på kuppen. En fråga… ni har ingen regel någonstans som förbjuder fettsugning eller amputationer mm?


Kommentera

