Då var jag vägd igen

tog mig hem till Larsby i helgen och passa på och väga mig på en kalibrerad våg. 79.0 visade den, och sen ska det visst läggas till 2.1kg. vilket gör att jag gått ner 4.3kg sen invägningen. Mitt BMI har minskat med ~5% vilket känns OK. Men det känns verkligen inte som att jag tappat det, och syns heller inte ngt tycker jag. Nåja, iaf så för två veckor sen så fick jag kommentaren, från en tös jag inte träffat på ett tag, att jag såg tunn ut. Det får väl ändå räknas som bra.

Min korvgryta och sallads-lunch funkar bra. Jag blir mätt och min mage verkar må mycket bättre med det större intaget av grönsaker. Får se till att hålla detta uppe även efter sommaren. Träningen är jag inget vidare på, har inte kommit iväg till en enda session än. Jag fick reda på förra veckan att Rickard som jag delade lya med tidigare också har fixat kort på Gerda så jag ska se om jag kan få igång iaf ett pass med honom varje vecka.

Igår så var jag ute på årets första långtur med bågen. Hade dessutom en spätta med mig på premiärturen. Sjukt jäkla härligt var det. Helt rosig om kinderna är jag idag eftersom jag kör med öppen hjälm, så det ser nästan ut som om jag varit på skidsemester igen. Nu är bågen på service och besiktning och jag får tillbaka den på fredag. Hoppas våren har beslutat för att stanna nu så jag kan ut och köra även nästa söndag.

Explore posts in the same categories: Stefan

Kommentera

