Våren är här.

I dag var det vår på riktigt. Jag stack hem tidigare, grillade korv med familjen (blev lite bränt) sen tog jag och Tova en tur på hennes nya cykel, alltså, jag gick bredvid, det finns inte ngn plats för mig att sitta på den

Grill

Tova cyklar.

Korv är GI (om där inte finns för mycket mjöl i!)

Explore posts in the same categories: Johan

2 kommentarer på “Våren är här.”

  1. gange Says:

    fasen vad härligt. jag vill oxå grillah

  2. larsby Says:

    Det får vi ta å fixa polarn!


Kommentera

