Mina ursäkter till världssamfundet…

…för att jag inte postat något på jättelänge. Men nu är ett inlägg här! Och vilket inlägg sen. Min taktik såhär långt har varit ganska icke-existerande. Jag försöker äta regelbundet, inte småäta och skära ner på chips, godis och läsk. Tyvärr så i och med nya jobbet så blir det dels en hel del onyttiga luncher (== snabbmat) och dels så går jag då inte längre till jobbet.

Trots detta har jag på något mystiskt sätt lyckats tappa vikt. Vågen här hemma visade 84,8 kg imorse och jag har fått spänna in både 1 och 2 snäpp på mina bälten. Detta skulle alltså, om vi skiter i att omvandla mellan vågarna, innebära jag tappat 8,9 kg. Hur detta går till vet jag inte riktigt, men säger nog en del om hur onyttig jag var innan vi började tävlingen.

Explore posts in the same categories: Anders

4 kommentarer på “Mina ursäkter till världssamfundet…”

  1. Fru Larsby Says:

    det är rätt så bra (om du inte luras) men godis e bra för själen,men kanske inte för magen

  2. gange Says:

    hur många bmi-procent blir det då?
    fan, vägde ni inte in er grabbar för ett tag sen. var tog statistiken vägen?

  3. Anders Says:

    Gange: inte riktigt 10% och Fru Larsby, nej jag luras inte🙂

  4. gange Says:

    shit anders. då ligger du bra till. känns som att larsby oxå har boostat lite. det jävliga är att han har anlag för att kunna vara tunn så han borde droppa av ordentligt.


Kommentera

