Fallerefter

Jag liksom Christian har stått stilla ett tag. Jag kan däremot inte spendera en timme om dagen på träning, MERDE. Mårten har hemliga knep, men jag tror jag vet vad det är, och så får jag inte göra för min fru.
Nu måste jag komma på nåt, något väldigt smart.

Explore posts in the same categories: Johan

8 kommentarer på “Fallerefter”

  1. Christian Says:

    Du är ju uppfinningarnas man, så jag är inte ett dugg orolig. Och du får ju faktiskt lite smygträning varje dag när du pendlar till jobbet.

  2. Mårten Says:

    vad tror du det är johan…?

  3. larsby Says:

    ja du mårten, jag tror det börjar på o och slutar på rar

  4. threefiddy Says:

    så JÄVLA omoget.

  5. gange Says:

    *lägg in hysteriskt skratt*

  6. Bullen Says:

    Nåt smart skulle kunna vara att köpa en burk Tarm Slim. Rensar tarmarna på ett mycket effektivt sätt! Finns att köpa hos hälsokostaffärer eller hos homeopater med eget apotek. Se bara till att ha nära till en toalett at all times. Jag åkte buss hem från jobbet en dag. Höll på att göra ibyxorna på bussen, hann hem, in på toaletten, fick ner byxorna men han inte fram å sätta mig… Badrumsmattan var vit.
    (Det du Fotbollsfrun om du läser det här. Ditt lilla aprilskämt blev min verklighet! Helt osannolikt!)

    Mårten: Om du har hemliga knep – dela gärna med dig dem! Vi är många geekar som vill bli snygga till beach 2007! Lycka till!

  7. threefiddy Says:

    kära bullen!

    jag läste på flashback att det fanns någon slags gratisvariant. man kunde spruta med duschen rätt in i röven precis efter man klämt en kringla. tyvärr har bajsandet planerats dåligt så jag har inte kunnat testa detta ordentligt.

    jag delar mer än gärna med mig av mina knep, efter att denna tävling är slut.

    lycka till själv.

  8. larsby Says:

    Du bullen, kolla in christians videobloggo m hans tarmskälning, uhuhuhuhh


Kommentera

