stefan tror…

…att det är OK att vräka i sig en stor portion pommes eftersom jag åt en skivjävel vitt bröd. fan, det är nästan så man skulle kolla upp kostfakta på nätet, men jag tror jag låter vågen tala.

Explore posts in the same categories: Mårten

4 kommentarer på “stefan tror…”

  1. gange Says:

    jag väger ändå mindre än dig :p
    sen så vräkte du ju i dig en helsikes massa potatis med tanke på din pytt-i-panna så låt udda vara jämt *puss

  2. threefiddy Says:

    du är ju inte klok. det är ju ta mig fan helt otroligt att du kan tro att en pytt-i-panna skulle innehålla mer onyttigheter än en stek med SÅS och POMMES FRITES. jävla hårdrocksfetto

  3. Mette Says:

    Slog du honom på käften för att han gjorde så?😉
    Välkommen back in the game!

  4. gange Says:

    Beräknat på att min måltid bestod av 50% kött, 30% pommes och 20% sås basetat på vikt så är energivärdet i måltiden ~263 kcal medans din Pytt-i-Panna ger ~160 kcal (inte inkl ägg) så du vinner. Men jag njöt mycket mer av min måltid än om jag tagit pytten.

    Denna sidan var bra för att kolla sådana saker =)
    http://www.ktl.fi/portal/svenska/


Kommentera

