Skinnyr

Jag var ute på nätet och letade efter en widget som kunde plotta min vikt på ett enkelt sätt. Hittade ingen widget men jag hittade den här:

Skinnyr

När man registrerar sig på sajten så frågar den efter längd och kön. När man sedan lägger in sin vikt under en period så lägger den upp en enkel graf, med BMI och sånt. Just nu så representeras jag av en ensam prick på 76.7 kg och ett BMI på 25.93, vilket anges vara normalt. Alltså hittills statistik med en punkt, men det blir bra motivation framöver.

För övrigt så gillar jag mitt iPod Nike sports kit skarpt och det kommer snart en recension (bra) och jag har lite problem med benhinneinflammation (sämre). Jag vill springa hela tiden men måste träna lite smart för att inte handikappa mig totalt. Benhinneinflammationen borde vara borta på ett par dagar till en vecka om jag tränar precis lagom.

Explore posts in the same categories: Christian

3 kommentarer på “Skinnyr”

  1. larsby Says:

    Man kan fylla i retroaktivt med!

  2. Christian Says:

    Trevligt! Jag har lagt in startvikt och strax innan semestern nu. Har gått upp 2 hekto…


Kommentera

