81.0/79,6kg

81.0kgDet är så mycket jag väger med/utan kläder enligt min nya våg. Det är 400g mer än när jag vägde in mig på den för lite mer än en vecka sedan. Men under den veckan har jag satt i mig kopiösa mängder kolhydrater i form av c2h5oh, 1 pizza, 5 burgare, SJ mackor och godis, 2 kebabrullar och 1 falafel. Så jag antar att en viktökning med mindre än 0.5kg är ett godkänt resultat.

Nu har jag dessutom bokat upp mig med min polare Rickard för tisdagsträning så nu kommer jag inte undan längre, ska dessutom ”smygstarta” imorgon.

Explore posts in the same categories: Stefan

Kommentera

