79.6kg = 1.4kg mindre svett i kroppen

Detta inlägget får fungera som milstolpen där jag har fått igång min träning. Idag var jag på ett gympapass på Gerdahallen här i Lund. Jag har inte svettats så jävla mycket sen jag hade sex i ett tält på festivalerna mitt på dagen förra sommaren, vilket bara visar att jag inte tränar särskilt mycket.

Jag satt och räknade lite på jobbet idag ang. vem som kommer att vinna ifall de når sina mål som är uppsatta. Och det är larsby som kommer att dra det längsta strået  eftersom han kommer att tappa en helvetes massa kilo. Jag kommer inte ihåg exakta %-ella BMI tappet men det är mer än de 10-12% som de flesta andras mål innebär. De flestas mål är uppsatta till att komma ner under 25 i BMI medans larsbys ligger kring 22 tror jag det var. Det är inget jag kommer att komma i närheten av eftersom jag måste väga mindre än de 72kg som larsby satt upp och det är på tok för lite för att passa mig.

Jag kommer stå kvar vid att jag ska ner under 75kg i mässingen, detta kommer att vara ett stort mål som jag kommer att vara toknöjd med även om jag kommer att loosa 500kr och ev. den kostymen det snackats löst om vinnaren skulle få. Jag säger redan ett stort GRATTIS till vinnaren, vem det nu än blir.

Explore posts in the same categories: Stefan

Kommentera

