Kom igen nu boys

Jag vill se lite vikter, BMI värden o.s.v. kalibrerad våg eller inte.

Dessutom så skulle jag behöva kalibrera min våg, så om Anders har en kalibrerad våg kommer jag gärna över en runda🙂

Skål på er!

Explore posts in the same categories: Allmänt, Stefan

2 kommentarer på “Kom igen nu boys”

  1. Mette Says:

    kalibrara med mjölkpaket eller en saftdunk!

  2. gange Says:

    med kalibrering menar jag att kalibrera den efter invägningsvågen. så att jag vet vad jag gått ner sen vi startade. för det verkar som att de flesta vågar visar mindre än invägningsvågen.
    fast en riktig kalibrering så jag vet om min våg visar rätt på antalet kg i den verkliga världen kan oxå vara bra att göra.


Kommentera

