Wii-banta / aegd av en liten tjej


Tja då har man ju fått sitt Wii, och lite boxning kan man köra för att bli av med litta fett, här spelar jag mot min dotter, å hon prylar mig gul å blå sina första två matcher ngnsin. Jag lade till lite musik för att det skulle bli mer intressant.

Explore posts in the same categories: Johan

4 kommentarer på “Wii-banta / aegd av en liten tjej”

  1. Olof Says:

    haha, najs med utah saints – mk covern =)

  2. Mette Says:

    Hehe. Jag såg att du inledde andra rundan med att använda samma teknik som Tova.
    Men utöver det: Vad stilig du ser ut! För första gången på åratal verkar du ha en egentlig frisyr (dvs inte trimmat i samma längd överallt).🙂
    Dessutom tycker jag du har blivit ett snäpp smalare i ansiktet.

  3. Fru Larsby Says:

    Hejja Tova🙂

  4. larsby Says:

    Tack Mette.


Kommentera

