Under 77kg

76.0kgSåja, då var jag under 77kg för första gången. BMI just nu på 24,27. StartBMI var 26,95 vilket ger en minskning på 9,9%. Jag är fan överlycklig att det gått att göra detta bara genom vardagsmotion och en mycket bättre kosthållning.

Och nu sitter jag hemma med en förkylning som är på väg att dra sig tillbaka så kanske jag kan få igång träningen igen nästa vecka. Det är ju 1mån kvar nu och under den månaden så kommer jag att missa en del träningstillfällen och vara onyttig som fan. Det kallas att åka på festival. Sweden rock ligger nämnligen runt hörnet och väntar. Men efter det så är det raksträcka ända fram till invägningen och Roskilde festivalen.

Min invägning kommer att göras den 29e juni då jag åker till Roskilde den 30e. Så jag får försöka hitta till Malmö och fått vägt in mig på Christians våg. Då ska den fan visa 75kg om jag får min vilja igenom. Detta ger då en BMI minskning på 12%, vilket garantarar mig en top5 placering😀

Explore posts in the same categories: Stefan

2 kommentarer på “Under 77kg”

  1. alex Says:

    topp 5 av… 5?😉


Kommentera

