trea-nolla

ölDå var man över trettiostrecket…

Igår firade jag med Per, som fyllde 32, och Anna, som fyllde 24(?) igår genom att ta lite öl på l’angelo och sen vidare för att kolla på Venom på KB. En sisådär spelning men en riktigt bra kväll. E ringde mitt i natten när hon kommit hem från puben, klockan var väl 2 eller ngt. Snackade i säkert 1h innan vi bägge var för trötta för att hålla ett samtal igång.🙂

Ikväll är det Hellnight som gäller och förfest med Anna, Lollo, Jonas och Mange. Kommer att bli riktigt kul. Anna färgade och klippte mitt hår tisdags så nu är jag fint svarthårig inför kommande festivalsommar. Och de gråa håren är täckta ännu en gång🙂

Imorgon så blir det firande med familjen och Larsbys hos morsan, Micke och Robban kommer kanske också på besök, vi får se. Vi ska grilla en massa är det tänkt och bara ta det lugnt. Ska bli skönt att slappa lite innan allt kör igång nästa vecka.

Söndag och måndag kommer antagligen att gå åt att planera och packa inför festivalen eftersom jag ska träffa E på tisdag kväll. Sen bär det av till Sweden Rock på onsdag morgon. Allt ska vara klart då så jag bara kan slänga upp prylarna på bågen och köra upp till Norje och festa fram till söndag. Chefen Axel ska oxå dit så det får bli att häva några bira med honom. Ska leka med jolt som oxå kommer på onsdagen. Träffa Jessica (från bullret), Annika (som har min pirathatt), Mariella (från close-up båten) och några till som jag träffat under det gångna året på olika festivaler och kryssningar. Ska bli så jävla ballt.

Gällande vikten så händer det inte så mycket, pendlar mellan 77-78. Får se hur festivalen påverkar vikten, men jag lär väl gå upp ngt kilo tror jag. Har inte fått tränat alls sen första gången, såå jävla dåligt. Men det beror mest på att jag har haft fullt upp med andra saker hela tiden (ja, ursäkter är godkänt även om vissa anser att det inte är ok) men jag försöker iaf köra på vardagsmotionen så mycket jag kan.

Explore posts in the same categories: Stefan

One Comment på “trea-nolla”

  1. Mette Says:

    Sorry att jag missar kalaset. Som kompensation kan du få en kopia av min uppsats när den är färdig, om du vill?
    Grattis till medelåldern!


Kommentera

