Tillbaka på 77kg

Efter att ha återhämtat sig från festivalen så är jag åter på 77 vilket var vikten innan festivalen. Tror inte det blir så mycket träning i veckorna som är kvar heller, har ju inte blivit ngt hittils. Får se om jag kan få ner även de sista två kilona med kosten och vardagsmotionen. Oavsett så ser det ut som att jag får en tredjeplats bland de som faktiskt redovisar sin vikt numera. Jag tippar på en utgång som ser ut så här:  Johan, Christian, Stefan, Mårten, Anders. Får se om jag har rätt.

Explore posts in the same categories: Stefan

Kommentera

