73.1 säger min våg

Det är lite grand av en kärleksaffär. Jag trampar på den å den säger att den äääälskar mig. Men antagligen beror den viktminskningen på högtalarkonkande nu i midsommarhelgen. massor av kånkandes, å sen spelade ju Rusty Trombone oxå, http://myspace.com/rustytrombonesweden  så jag antar att det är därför jag är trött. Tänk om jag hade kunnat få se 72.x ngt på min våg innan tävlingen är slut. Jag vet att den inte är samma som referensvågen för där väger jag mer, men fanken va najs ändå.

TJOHOOOOO

Explore posts in the same categories: Johan

Kommentera

