Stabilt

Nu är det bara några dagar kvar och jag verkar ha stabiliserat mig runt 77kg. Jag har inte tid att försöka att göra ngn slutspurt, det är för mycket som ska fixas denna veckan. Packa inför roskilde, marknadsundersökning för Tetrapak, hämta eller få hämtat grejjer i Höör och Hörby, och på fredag för att avsluta det hela så blir det ett premiärbesök på Mods här i Lund.

Nu undrar jag bara hur jag ska kunna få vägt in mig på referensvågen och få en vikt som antagligen ligger närmre 79 än 77? Hur ska denna invägning kunna ske då jag inte har tid att ta mig till Malmö där ref. vågen befinner sig. Äh, det blir till att gå på den vikt jag har, naken på min egen våg, och vara nöjd med det. Det har ju inte så stor betydelse då jag tror att det diffar mer mellan våra vikter än vad ref. vågen skiljer från min.

Vi får väl se. Jag kommer presentera mina siffror här på fredag eftermiddag så får vi se vad det blir för resultat och om min prognos tidigare stämmer. Ses på andra sidan sommaren, ska försöka inte gå upp allt för mycket på festivalerna och se om jag kan fortsätta ner de sista kilona i höst.

Explore posts in the same categories: Stefan

Kommentera

