76.2kg

Slutvikten med kläder på min våg blev 76.2kg så efter roskilde får vi ta och kalibrera min efter referensvågen. BMI just nu är 24.05 vilket ger mig en sänkning på 10.8% från utgångsvikten. Detta utan att ta hänsyn till skilnaden mellan min och ref. vågen.

Midjemåtten har gått från 90 till 81cm. detta ger en misnkning på exakt 10%. Så jag har helt enkelt blivit 10% mindre totalt. Ett resultat jag inte hade räknat med bara genom att tänka mer på vad jag stoppar i mig och med lite vardagsmotion. För någon träning har det fan inte blivit. Jag har heller inte dragit ner på ölkonsumtionen något nämnvärt. Jag är tokigt nöjd även om jag kommer att förlora 500kr på detta experiment, men det är det fan värt.

Explore posts in the same categories: Stefan

Kommentera

